“Donate a word”, “bir kelime bağışla” isimli proje, miami ad school’un imzasıyla hazırlanmış bir sosyal sorumluluk kampanyası.

Bilindiği üzere Unicef’in amaçlarından bir tanesi doksanüç milyon yardıma muhtaç çocuğa eğitim imkanı sağlaması. Bu amaçını gerçekleştirmesinde tek gelir kaynağı ise gönüllü insanların yapmış olduğu bağışlar. Bu nedenle Miami Ad school projesinin ana amacı            ” yapılan bağışları arttırmak ” üzerine… Öncelikli olarak ” Google Chrome ” ile bir anlaşma imzalamışlar. Google Chrome üzerinden yazılan herhangi bir kelime yanlış yazıldığı takdirde Chrome bu kelimeyi otomatik olarak düzeltirken kelimenin yanında şöyle bir yazı çıkıyor: ” Bu kelimeyi henüz öğrenmemiş unicef’li çocuklar için bağışlamaya ne dersin ? ”

Hemen ardından google’a el atmışlar. Google’da herhangi bir kelimeyi yanlış arattığınızda karşınıza şöyle bir arama sonucu çıkıyor:

Linke tıklayan ziyaretçiler ise bağış yapmalarına olanak sağlayan sayfaya yönlendiriliyorlar.