Sosyal medyada yeni bir girişim: Divitter

Divitter, “Tweet uçar, divit kalır!” sloganıyla iki Türk girişimci tarafından 2 Eylül’de hayata geçirildi. Rastgele seçtiği tweet’leri karikatürize ederek yeniden yorumlayan Divitter, kısa sürede binlerce takipçiye ulaştı. 

Yeni bir sosyal medya girişimi olan Divitter, Twitter’ın doğası gereği yazılanların bir süre sonra unutulduğu gerçeğinden yola çıkarak, rastgele seçtiği tweet’leri karikatürize ederek kalıcı kılmayı hedefliyor. İki genç girişimci tarafından, “Tweet uçar, divit kalır!” sloganıyla hayata geçirilen Divitter, her gün karikatürize ettiği tweet’lerle, tweet sahiplerini gülümsetmeyi amaçlıyor.

divitter.com, 2 Eylül tarihinde beş divit yayına alınarak açıldı. Türkiye’de bir ilk olan bu özgün girişim, sosyal medya kullanıcıları tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı. Bir ayda 35 tweet sahibini gülümseten Divitter, şimdiden binlerce takipçiye ulaştı.

divitter.com bir aylık serüveni sonunda reklam desteği kullanmadan aylık 10.000 üzerinde sayfa gösterimine ulaşırken, twitter/@divitter_ ’da 2450  takipçi kazandı.

Genel tweet’lerin yanı sıra, Twitter gündemini de sıkı bir şekilde takip eden Divitter, Muhteşem Yüzyıl ve Kuzey Güney dizilerinin yayınlandığı günlerde atılan tweet’lerle ilgili, çok beğenilen divitlere de imza attı.

Sade bir tasarımla yola çıkan divitter.com önümüzdeki ay içerisinde yeni bir tasarımla takipçileriyle buluşacak.

Divitler, günlük olarak divitter.com, twitter.com/divitter_, facebook.com/divitter.com, Instagram: Divitter hesaplarından takip edilebiliyor.

Divitter Hakkında

Divitter, “Tweet uçar, divit kalır!” sloganıyla yola çıkan ve rastgele seçilmiş tweetleri resimlerle yeniden yorumlayan iki Türk girişimci gencin hayata geçirdiği bir sosyal medya projesidir. 2 Eylül 2012’de kurulan sitede her gün yeni bir divit yayına alınmaktadır. Tweet sahiplerini mutlu etmek ve gülümseten tweetleri kalıcı kılmak amacıyla kurulan eğlence odaklı bir internet girişimidir. Divitter.com