Twitter markaların kalbini kazanmaya devam ediyor. Mayıs ayında duyurduğu Lead Generation Card özelliğini tüm markaların kullanımına açan Twitter, bu özelliği ile markaların direkt olarak kullanıcıları ve e-mail adreslerini kampanyalarına dahil etmelerine imkan tanıyor.

Mashable‘da da duyurulan özelliğe göre, markanın tweetine tıklayan kullanıcının karşısına e-mail bilgilerini girebileceği bir bölüm çıkacak. Bu sayede markaların ya da reklamverenlerin kullanıcıları kampanyalarına dahil etmelerinde ve mailing için toplayacakları mail sayısında yüksek derecede artış bekleniyor. Bir de bu özellik Twitter’ın promosyon tweet özelliği ile birleştirilirse markalar kampanyalarıyla çok geniş bir kitleye ulaşabilecek.

Tüm bunların yanında kampanya formatlarına göre ayrı ayrı arayüzleriyle de Twitter Lead Genaration Card özelliği göz dolduruyor ve markaların yeni gözdesi oluyor. Ayrıca markalar Cards Analytics ile ölçüm de yapabilecekler. Yapılan yorumlara, etkileşim oranlarına ve kimlere ulaştıklarına erişebilen markalar için Twitter Lead Genaration Card büyük bir pazar sunuyor.

Twitter’ın bu yeni özelliğini kullanan markalar arasında ilk göze çarpan ise Rock/Creek oldu. Mashable’ın açıkladığı veriye göre Rock/Creek, 1 haftadan kısa bir sürede Lead Genaration Card özelliğini kullanarak 1700’den fazla kullanıcı mailine ulaştı.