Coca Cola’nın Twitter’a yönlendiren reklam kampanyaları devam ediyor. Romanya’daki yeni reklam filminde insanları #LetsEatTogether hashtag’ine yönlendirerek bu hashtag’e tweet atmalarını sağlıyor ve #LetsEatTogether hashtag’ine gelen tweetleri reklam ajansları MRM Wordwide televizyon reklamına entegre ediyor.

Geleneksel medya ile yeni medyanın birleştirilmesi artık kaçınılmaz. İnsanlar gazete okumak, TV izlemek gibi pasif uğraşların dışında yeni medya ile olaya direk dahil olmak ve aktif bir rol üstlenmek istiyor. Coca Cola da bu fırsatı iyi değerlendiren markalardan biri.


Daha önce de Türkiye’de  #1MilyonNeden diyen Coca Cola, direk olarak televizyon reklamına entegre etmese de televizyon reklamını Twitter ile desteklemişti. Bu defa da Romanya’da televizyon karşısında yalnız yemek yemeyi tercih eden insanlara sesleniyor ve #LetsEatTogether diyor. Coca Cola bu reklamla Twitter takipçilerini %15 oranında arttırdı.