Dokunmatik teknolojinin evrimleşmiş versiyonu olan Leap Motion teknolojisi çok kısa bir süredir hayatımızda. Şuan için inanılmaz keyifli gelen Leap Motion, bir kaç seneye kadar muhtemelen dokunmatik ekranlar kadar sıradanlaşacak. Leap Motion’dan sonrası ne olur bilinmez ama bu teknoloji ile yapılan güzel işlerden birini gösterdi bize Heineken.

Heineken Tayvan’da 140. yıllarını kutlamak amacıyla Leap Motion teknolojisini kullanarak müşterilerine kişisel bir deneyim yaşattı ve Heineken’in temel sırlarını paylaştı. Müşterilerilerine Taipei şehir merkezinde oluşturdukları standda interaktif bir zaman yolculuğu yaptırdılar.

Standda zaman yolculuğunu gerçekmiş gibi hissettirmek için 6×3 metre genişliğinde ve 3 metre yüksekliğinde 3 boyutlu bir platform oluşturdular. Zaman yolculuğunu tamamlayan kullanıcı bunu Facebook profilinde arkadaşlarıyla paylaştı ve hatıra olarak da üzerinde isminin yazılı olduğu özel bir Heineken şişesi kazandı.

Heineken Leap Motion teknolojisini kullanan ilk marka oldu.