Mobil cihazların hayatımızın olmazsa olmazları arasına girdiği bu dönemde hayatımızı kolaylaştıracak uygulama sayıları giderek artıyor. Dünyaca ünlü ABD’li kahve markası Starbucks’ın dijital mecrayı en iyi kullanan markalardan biri olduğu aşikar. Starbucks’ın mobil ödeme uygulaması, mobil ticaretin en güzel örneklerinden biri. Ünlü kahve markası hali hazırda kullanımda olan mobil ödeme uygulamasını 19 Mart’ta güncelleyeceğini duyurdu.

Bu tarihten başlayarak  ABD, İngiltere ve Kanada’da iPhone Starbucks App kullanarak müşteriler mobil ödemenin yanı sıra ‘Dijital Bahşiş’ ve ‘Shake-to-Pay’ gibi yeni özelliklere kavuşuyorlar. Bahşiş ve Salla Öde özellikleriyle uygulamanın daha fazla kullanıcıya ulaşması bekleniyor. ‘Shake-to-Pay’ eklentisi ile ekrana çıkan barkodu okutarak hızlı ödeme yapabilecek olan müşteriler dilerlerse uygulamadan vermek istedikleri bahşiş miktarını da seçebilecekler. Dijital bahşiş uygulaması şu an için yalnızca Amerika Birleşik Devletleri’nde 7000 Starbucks mağazasında kullanılabiliyor olacak.

Starbucks’ın CDO’su Adam Brotman, bu güncellemenin dijital deneyimlerinden sadece biri olduğunu ve gelecek aylarda Starbucks’ın daha fazla dijital yenilik ile müşterilerinin karşısına çıkacaklarını söylüyor.

Uygulamaya http://sbux.co/StarbucksforiPhone  adresinden ulaşılabilir. Ayrıca, müşteriler ‘My Starbucks’ ekranından hediyeler kazanabiliyorlar.

Dileriz ki “Shake-to-Pay” yalnızca bu ülkelerle sınırlı kalmasın, global pazarı da etkilesin ve biz de iş molalarında Latte’mizi almak için Starbucks’ta ödeme sırası beklemek yerine sallayıp geçelim!