Facebook dün reklam panelinde güncelleme yaptı. Yeni panele göre reklamlar Google Adwords benzeri bir şemayla kampanyalar, reklam setleri ve reklamlardan oluşan üç organizasyon düzeyiyle ayrılabiliyor.

Üç organizasyon düzeyinden Kampanyalar bölümü reklamların optimizasyonunu ve raporlamasını iyileştirmek için kampanyaların amaçları etrafında organize eder.

Ayrıca Facebook reklam panelindeki bu güncelleme ile yepyeni bir özelliğe daha kavuştuk. Reklam setleri organizasyon düzeyiyle bir kampanyada herbirinin kendine ait bir bütçesi ve takvimi olan birden fazla reklam setine sahip olabiliyoruz. Her hedef kitle için reklam setleri oluşturarak her biri için reklamları optimize edebiliyoruz ve yanıtlarını ölçebiliyoruz.

Reklamlar düzeyinde ise herhangi bir değişiklik yok. Hedefleme, kreatif ve yerleştirme için kontrollerle reklamlar eskisi gibi çalışmaya devam ediyor.

Bu yeni güncelleme ile kampanyaları, reklam setlerini ya da reklamları basit kontrollerle açıp kapatabiliyoruz.

Facebook Reklam Paneli

 

 

 

 

 

 

Mutlu harcamalar! 🙂