Thai Life Insurance için, paylaştığı uzun, duygusal videolar ile başarıyı yakalayan Bangkok merkezli Ogilvy & Mather Bangkok‘un yaptığı Unsung Hero adlı reklam filmi hayatın içinden samimi hikayesiyle kısa film tadında olmuş.

Gündelik hayatın koşuşturmasında yaptığımız küçük iyiliklere dikkat çeken reklam, ”İyilik yapmak bizi zengin veya ünlü yapmaz ama iyilik yapmaya devam ederiz, peki neden?” sorusuna cevap veriyor. Filmin başrolündeki gencin karşılıksız yaptığı iyilikleri ve sonrasını konu alarak küçük dokunuşların yaşam çemberinde yayılarak insanların hayatını nasıl etkilediğini anlatıyor. Şirket duygusallığın ekmeğini, aç köpek, dilenci tatlı kız, yaşlı teyze, emekçi abla gibi karakterler ile yiyor 🙂 Proje 2 kere izleyip moda giren benim gibi duygusal bünyelere sokağa çıkıp karşısına ilk çıkana yardım etme isteği uyandırıyor.

— spoiler —

Adamın, küçük kızın okula başladığını gördüğü sahnede benim kayışlar koptu :’)

— spoiler —

Reklam filmi kısa sürede 1,5 milyon kişi tarafından izlenerek 2014’ün en hızlı yayılan paylaşımlarından biri olmayı başardı.

Sigorta şirketi piyasadaki klasik sigorta reklamlarından farklı olaran ‘Neden iyilik yaparız?’ sorusuna cevap vererek hem gönüllerde yer ediyor hem de adından söz ettiriyor.

Projenin Tay dilinde yazılmış bir de internet sitesi var. Buradan ulaşabilirsiniz.
good