Millward Brown 2006 yılından bu yana en değerli markaları araştırıyor ve sonuçlarını BrandZ Top 100 adı altında markalarla ve tüketicilerle paylaşıyor. Top 100 Brands 2014 yılı sonuçlarında ise aslında çok da şaşırtmayan bir değişiklik olarak Apple marka değerinden %20 pay kaybederek 2. sıraya geriledi ve bu boşalan koltuğu Google %40 pay arttırarak anında doldurdu. IBM ise marka değerinden %4 kaybetmesine rağmen hala 3. sırada ve bir sonraki rakibi olan Microsoft ile $17,000M fark var.

Top 100 Brandz

 

Top BrandZ 100 listesine bu yıl ilk kez giren markalar; Twitter, Linkedin, Ford, Bank of America, PayPal, ING Bank ve UBS. Bölgesel büyümede geçtiğimiz yıla oranla %19 büyüme göstererek 100 marka arasından 23’üne sahip olan Avrupa.

Listenin tamamını buradan iTop 100 BrandZnceleyebilirsiniz.