www.vitringez.com-anasayfaTürkiye’nin alışveriş alışkanlıklarını kolaylaştırmak amacıyla Natali Yeşilbahar ve Önder Göğebakan tarafından kurulan, 2013 Kasım ayı itibarıyla hizmet vermeye başlayan Vitringez.com; arama kutucuğu ve detaylı kategorileriyle kullanıcılarının aradıkları ürüne en fazla seçenekle, en hızlı şekilde ulaşmalarını sağlıyor.

Vitringez.com ile ilgili benim konuşacak gerçekten fazlasıyla şeyim vardır.Öncelikle ona karşı duygusal bir bağ ile bağlı olduğumu söylemeden edemeyeceğim. Kolaylaştırmak kelimesinin hakkını vererek kullanbir site oladuğu tartışılmaz aslında. Kısaca Vitringez.com ile nasıl bir bağım olduğunu anlatmak isterim sonrasında nasıl fayda sağlayacağından bahsetmeye devam edeceğim. Vitringez.com açılmadan öncesinden Natali ile tanışma fırsatı buldum.  Vitringez.com bloggerı olarak vitringez.com’un içinde buldum kendimi. Dışarıdan ne kadar eğlenceli görünse de içerisi de iki kat daha fazla eğlenceli.

‘’Modanın Arama Motoru’’ mottosuyla yola çıkan Vitringez.com; İndirim Alarmı, Moda Alarmı ve Listeleme gibiözellikleriyle online alışverişi kişisel bir deneyim haline getirirken tüm bu özellikleriyle alışveriş ve moda tutkunu internet kullanıcılarının hayatını kolaylaştırıyor. Oluşturduğu Vitringez Blog ile de moda ve trend haberlerini eğlenceli bir şekilde sunarak farklılığını gösteren Vitringez.com; ziyaretçilerine kadın, erkek, çocuk ve ev kategorilerinde 74 web sitesi aracılığıyla 7.500’den fazla marka altında çantadan saate, giyimden aksesuara, ayakkabıdan kozmetiğe 800.000’in üzerinde ürün seçeneği sunuyor.

vitringez ana sayfa

Vitringez.com her yıl düzenlenen ve bir e- ticaret şirketinin kurulması ve kara geçirilmesi aşamasındaki yaratıcı fikirleri ödüllendiren E- Fikir Yarışması’nda 2014 yılının birincisi oldu. Ayrıca, gelişmekte olan ülkelerdeki girişimcileri destekleyen Endeavor’un Türkiye ofisi 2014 yılında Vitringez.com’un kurucuları Natali Yeşilbahar ve Önder Göğebakan’ı “Türkiye’nin Endeavor Girişimcileri Adayı” olarak seçti.

Vitringez.com E-ticaret Sitelerine Ne Sağlıyor

Doğrudan kullanıcılar bir tarafa diğer tarafta da kendi e-ticaret sitelerini açan ama nasıl tanıtım yapacaklarını bilemeyen küçük işletmelere ve tasarımcılara verdiği destekle sunduğufarklılıklar var.  Küçük işletmeler ile yetenekli tasarımcılara, büyük markalarla yan yana online olma şansı tanıyor. Büyük markalar ise, internette var olduklarını çok kısa sürede geniş kitlelere gösteriyor ve hedef kitlelerine ulaşıp yeni müşteriler kazanıyorlar.