Mobil ve Web’de Kullanıcı Bağlılığı Nasıl Sağlanır?

Mobil ve Web’de Kullanıcı Bağlılığı Nasıl Sağlanır?

fotoğraf

Mobil İstanbul, mobil teknolojiler ekosistemine fayda sağlayacak etkinlikler düzenlemeye devam ediyor. Mobil İstanbul’un düzenlediği etkinliklerin katılımcıları mobil teknolojiler ile ilgili birçok farklı disiplinden insan ile sohbet ederek, tartışma imkanı yakalıyor.

Bununla birlikte katılımcılar, farklı uzmanlık alanlarından misafir edilen konuşmacıların bilgi birikimi ve tecrübelerinden faydalanıyor. Mobil İstanbul, bu faaliyetler ile Türkiye’de daha fazla, daha kaliteli, daha başarılı projeler geliştirilmesine katkıda bulunmak istiyor.

Konular ve Konuşmacılar:

Mobile App Engagement

Uygulama marketlerinde artık ücretli uygulama sayısı yok denecek kadar az, geliştiriciler daha fazla indirme sayısına ulaşabilmek için uygulamalarını son kullanıcıya ücretsiz dağıtıyor. Uygulamalar ücretsiz oldukça gelir modelleri de reklam ya da uygulama için satın almaya kayıyor. İşte bu noktada uygulamanızı indiren kullanıcı hakkında ölçümlemek ve onları tanımak çok önemli yer tutuyor.

Çünkü uygulamanızı indirenleri tanıyabilmek, segmente edebilmek, onlara doğru mesajı, doğru zamanda göndererek aksiyon almalarını ve uygulamayı kullanmaya devam etmelerini sağlamak gelir modelinizin işe yaraması, uygulamanızın başarılı olması anlamına gelebiliyor. Aksi takdirde kaynak ayırdığınız projeleriniz çöpe gitmek durumunda kalabiliyor. Bu seminerde Push Notifikasyonlar, targetting ve segmentasyon gibi yöntemleri kullanarak mobil uygulamanız ve kullanıcı ile arasında nasıl daha iyi bağ kurabileceğiniz konusundan bahsedilecektir.

E-Posta Pazarlaması Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Günümüz rekabetçi ortamında şirketler yeni müşteriler edinmek, mevcut müşterileriyle olan iletişimlerini artırmak ve onları sadık hala getirmek için çok farklı yöntem uygulamaktadırlar.

Teknolojinin gelişmesi ve iletişim kanallarının artmasıyla her gün yeni uygulamalar ile karşılaşan tüketicilere ulaşmak ve bunun sonuçlarını ölçümlemek gün geçtikçe daha da zor hale gelmiştir. Bu seminerde e-posta pazarlama sayesinde mevcut müşteriler ile iletişimin nasıl artırılacağı, onların nasıl analiz edilip ne tip e-postalar atılması gerektiği, e-posta pazarlamada ne tip segmentasyonlar yapılabileceği, yeni müşterilere müşteri yaşam döngüsü içinde nasıl davranılması gerektiği ve e-posta pazarlamanın geleceği konusunda bilgi verilecektir.

Program:

19:00 – 19:45 Ahmet BAŞARAN, Netmera – Mobile App Engagement

19:45 – 20:15 Ara

20:15 – 21:00 Murat ERDÖR, EMARSYS – E-Posta Pazarlaması Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Yer ve Tarih:

Bahçeşehir Üniversitesi

Etkinlik 26 Haziran 2014 Perşembe akşamı saat 19:00 ‘da Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsünde gerçekleşecek.

Etkinliğe katılabilmek için; linkten kayıt yaptırabilirsiniz.

 

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

comTalks yazılarını ve gelişmelerini ilk sen duymak istiyorsan e-posta adresinle bültene üye olabilirsin. Asla spam yapmayız.
TwitterFacebookGoogle+