Sosyal paylaşım ağlarında markaların varlığı yadsınamaz ölçüde geniş. Markalar da haliyle düzenledikleri kampanyalarla her zaman daha çok kullanıcıya ulaşıp, daha çok ses getirmeyi hedefliyorlar. Foursquare’de geçmiş yıllarda yapılan bir kaç önemli ve başarıya ulaşmış bu kampanyalar ise örnek alınacak özellikte:

Coca Cola – The Coke Machine Fairy

Sdyney’de Coca Cola makinaları üzerinden yapılan bu kampanyada kullanıcılar önce Coca Cola’nın Foursquare profiliyle arkadaş oldu ve gün içinde bazı zamanlarda Sihirli Cola’nın hangi makinade olduğunun bilgisini bu şekilde elde etti. Sihirli Cola’nın olduğu makinaya ilk ulaşan kişi süpriz hediyelerin de sahibi oldu. Foursquare’in check-in mantığından biraz daha uzaklaşarak oluşturulmuş kampanya büyük ses getirdi ve başarıya ulaştı.

Angelo and Maxie’s

New York’ta bir Steakhouse olan Angelo and Maxie’s, gayet sıradan bir Foursquare kampanyasıyla satışlarını ilk 45 gün içerisinde %18 arttırmış ve 400 kişinin mekanda check-in yapmasını sağlamıştı. Bu kampanyaya göre de başlangıç yemeği satın alan müşterilerine Foursquare’de check-in yapmaları durumunda bir tatlı hediye etti. Bu kampanyayla Angelo Maxie’s hem başlangıç yemeği satışlarını arttırdı hem de mekandaki check-in yapan kullanıcıların sayılarında yükselme gözlendi.

Domino’s

Foursquare kampanyalarından bahsetmişken çok başarılı bir kampanyaya imza atan Domino’s’un adı geçmeseydi elbetteki olmazdı. Domino’s’un İngiltere’de yaptığı bu kampanya her çarşamba şubelerinde mayor olan kullanıcılara ücretsiz pizza vermek üzerine kuruluydu. Açıklanan sonuçlara göre Domino’s gelirlerini bu kampanyayla %29 oranında arttırdı.